یوگا Iyengar

آموزش یوگا گام به گام

  • فواید فراوان یوگا آیینگار
  • یوگا  Iyengar
  • تسکین کمردرد با یوگا
  • آموزش بهترین حرکات یوگا
  • آموزش یوگا

یوگا Iyengar

۶ بازديد
۰ ۰

 

یوگا  Iyengar

 

یوگا آیینگار شامل انجام وضعیت های یوگا – معروف به آسانا – با تاکید بر ایمنی، جزئیات، دقت و هم ترازی بدن است.

تمرین یوگا Iyengar می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر سلامت و تندرستی شما داشته باشد و به شما کمک کند تا با بسیاری از خواسته های ذهنی و جسمی زندگی مدرن مقابله کنید.

 

"تمرین به شما کمک می کند تا آرامش داشته باشید و به بدن و ذهن انرژی می دهید، این تمرین یوگا نشاط، انعطاف پذیری، قدرت، تمرکز، اعتماد به نفس و آرامش ذهنی را به ارمغان می آورد."

 

 

 

 

یکی از تفاوت‌های کلیدی با سایر اشکال یوگا این است که یوگا آیینگار از تکیه‌گاه‌هایی به نام «پراپ» مانند تسمه، بلوک، کوسن و پتو استفاده می‌کند.

 

لوازم جانبی Iyengar در دسترس و به همه کمک می کند، بنابراین همه می توانند آساناها را به درستی و ایمن انجام دهند - از جمله مبتدیان، و کسانی که محدودیت های فیزیکی یا توانایی ها یا سطوح آمادگی جسمانی متفاوتی دارند.

 

Iyengar یک رویکرد منظم و سیستماتیک به یوگا است، با برنامه متنوع آسانا (شما هر روز همان دنباله ها را تکرار نمی کنید). این تنوع در تمرین شما به جلوگیری از آسیب و استفاده بیش از حد کمک می کند.

 

با سرعتی که برای شما مناسب است پیشرفت خواهید کرد، و با پیشرفت و انجام تمرین ، معلمان شروع به معرفی پرانایاما - کنترل تنفس می کنند.

 

 

پس از انجام این تمرینات یوگا به موارد زیر دست پیدا خواهید کرد :

پیشرفت چشمگیری در وضعیت های یوگا خواهید داشت

تکنیک - دقت، همسویی و آگاهی در اجرای حالات یوگا

توالی برای توسعه قدرت، انعطاف پذیری، استقامت، تمرکز و آرامش

روش Iyengar یک رویکرد درمانی است

 

در مقایسه با سایر اشکال یوگا که ممکن است تجربه کرده باشید، یوگا آیینگار به دلیل تاکید بر هم راستایی دقیق بدن و توالی هایی که در آن آساناها انجام می شود، قابل توجه است.

 

یک کمربند و بلوک چوب پنبه ای در یوگا آیینگار استفاده می شود

 

در آساناهای ساده، شخص سه سطح جستجو را تجربه می‌کند: جستجوی بیرونی، که استحکام بدن را به ارمغان می‌آورد. جست و جوی درونی، که ثبات هوش را به ارمغان می آورد. و درونی‌ترین جست‌وجوی، که خیرخواهی روح را به همراه دارد.»

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.